lördagen

"På ett järnvägsspår med en liten ballerina som pilla på sin fis med snopp. Då kom en man från det helige land och la sig ovanpå. Du må icke vara bang jag har gjort det manga gang, faleri falera faleralala, du må icke vara bang jag har gjort det manga gang, faleri falera faleralala.."skål!

Igår var jag först på larssons 20-årskalas. Semletårta en favorit, så även rosa helikoptern. Igår var vi hemma hos thea, det ena ledde till det andra och vi hamnade i lindö! Bussresa, vackra röster och en nöjd chaufför. Lokalfest och en lam sådan - "välkommen till ormgropen!". Promenad med moa. En pratglad taxichaufför. En pojkvän som blev räddaren i nöden! Ännu en promenad med moa. Skavsår! Tillbringade natten över hos lina och jonas. En sliten lina, Guitar hero och pepparkakor med ost! Thai-boxning och en skön soffa fick avsluta kvällen! Blunda. Idag har jag mest åkt buss! Fram och tillbaks, till och från stan. Sebbe och jag tog en fika med larsson och lisa. Mycket trevligt. Äckliga kladdkaka! Imorgon är det upp och hoppa tidigt. Skola klockan 9. Hurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0