träning, skola, p&l, guitar hero och lite bilder!

I förrgår gjorde jag min första träning på över 7 månader! Jag var BRA!
Min kondis var på topp, inte ett enda felpass
och bollen satt i krysset vartenda skott! NOG!
Vad har jag att säga till mitt försvar!? 7 jävla månader!
Endå stod jag ut genom hela träningen och (hör och häpna)
klarade till och med av 15 fingertopps-armhävningar!
Mör i kroppen är jag nu, död i kroppen är jag nu!
Imorgon är jag på't igen, ohyes!
Ge mig några dagar och jag gör comeback! Haha!

Idag var det återförening i skolan. Klockan nio var det som gällde!
GODMORGON! Kände verkligen för malins sms; Det här är fan i mig OLAGLIGT!
Så sant, men tyvärr den bittra verkligheten! Vill inte ens se mitt nya schema!
Efter skoldagen tröstade moa, malin, maria, thea och jag oss med fika på fräcka!
Smidde framtida planer, många planer att sätta i verket det har vi!

På tal om framtida planer,
efter att ha kollat första bandsläppet till p&l är jag fan redo att åka!
Har varit tveksam men efter att ha sett första släppet vill jag bara inte missa det!
Peace and looove love loove, peace and loove love loove!

Sen till något helt annat!
Sebbe har äntligen fått hem sitt efterlängtade guitar hero!
Hemma hos honom ska jag hänga, där ska åtminstone jag leka rockstjärna!
Nu är det bara whisky -colan som fattas! 






Rätt upp i dajmkrysset, haha fyfan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0