puss på dig vännen

Jag packar som en idiot här hemma... Jag känner mig som en idiot också, jag vet inte vad som ska packas: vad som är nödvändigt eller vad som är världsligt... Det mesta hamnar i väskan... Det ser ut som jag ska vara iväg i 2 år, inte i 2 veckor! Hellre för mycket än för lite, eller hur? Om exakt 24 timmar lyfter planet! Hörde jag skål? SKÅL! Jag är pepp som fan och hoppas på riktigt galej! Eller hoppas, jag VET att det kommer bli för jävla kul! Just nu, i sittande stund klickar jag mig fram på datorn och bläddrar mig sakta men säkert igenom gamla party-pics! Fastnade för albumet namngett "Cillas avskedsfest", en allt för jävla kul fest... När jag nu satt och skrattade för mig själv genom bildspelet slog det mig hur sjukt många bilder jag har på oss (framförallt mig) där vi ska visa oss kärleksfulla framför kameran! Titta och njut och ha i åtanke att bilderna är från en och samma fest!
Jag älskar er tjejer! ♥









Kommentarer
Postat av: jeffe

vi älskar att pussas, vi älskar varann!

2009-07-16 @ 22:21:15
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
Postat av: Cc

HAHAHHAHHA, vi älskar helt enkelt att pussas :)

2009-07-17 @ 08:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0