Jag gråter så lätt när låtarna går i moll

Dagarna går, jag ser varje timme och klockslag passera. 
Ute skiner solen men jag befinner mig i en dimma!
Allt är tungt och oklart, suddigt... Snart kanske det klarnar?
Jag har börjat packa, börjat fylla min resväska.
Det är bara 3 dagar kvar, om 3 dagar vid den här tidpunkten har planet lyft!
Lyft till solen, i solen är allt så mycket enklare!
Här hemma är inget enkelt, inte mycket i alla fall.
Spränger högtalarna med musik,
en sak som i vanliga fall gör mig till den
gladaste flickan med det största leendet på läpparna
men musiken är fel fel fel! Ta och ge mig din hand och slå lite vett i mig!


Kommentarer
Postat av: mh

allt kommer lösa sig hjärtat, jag vet det.

2009-07-14 @ 19:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0