har påven hatt?

Tolv dagar kvar... Och jag som tyckte vi var nära då! Då - när snön fortfarande låg på marken och mörkret föll innan man visste ordet av det! Tolv jävla dagar sen sitter vi där i Grekland, förväntansfulla och taggade! ♥

Kvällen har spenderats hos malin med alla dom fem! Det lagades mat, sågs på Stylista och spelades spel! "Med andra ord" heter spelet som går ut på precis som namnet avslöjar - att förklara ett ord med andra ord! Och jag är verkligen värdelös på sådant... Och det hade mina VÄNNER mycket roligt åt! Moa och jag var goldteam, eller inte! Har definitivt tränat skrattmusklerna ikväll, och inte lite!

Imorgon bitti får läkaren finbesök, för dit ska jag och ta nya prover! KUL!

För snart ett år sen... Festen vi alla kommer ihåg! Haha, in i dimman!

VI VAR SÖTA, SVINSÖTA!



Idomin sååååååå fiiiiiiiiin!

MOA VIDUNDER!

I fly like paper, get high like planes
If you catch me at the border I got visas in my name
If you come around here, I make 'em all day
I get one down in a second if you wait

Kommentarer
Postat av: mh

bästa ukulele!

2009-07-07 @ 12:09:32
URL: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0