ett nytt försök, ett tappert!

Jag funderar på att göra ett nytt försök med bloggen!
Vi har ju inte kommit överens på ett tag nu.
Stressen jag känner för skolan börjar sakta men säkert blåsa bort och sommaren närmar sig med stormsteg! Sommaren är så nära att man kan ta på den! Jag längtar efter långa sommarnätter, jag längtar efter sol och bad, jag längtar efter Grekland och fruktiga drinkar! Jag vill till peaceandlove och det tynger mig att jag inte ska! Det får bli nästa år igen... Jag har inte riktigt fattat att det redan är juni... I lördags var det nationaldag och det firades ute i bråviken! Mycket trevligt med många roliga människor! Natten blev lång...

Jävlar imorgon är det tisdag och redan den nionde...
På fredag går jag på lov! Ett långt välförtjänt sommarlov! JÖSSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0