när hjärtat talar

Och så var det november!
Hur ska jag bäst beskriva helgen? Perfekt avslut på oktober månad! Mysig känns som ett högst passande ord. Underbar känns som ett värdigt ord att använda. Lycklig beskriver sinnestillståndet. Kanske med orden kärleksfull och harmonisk? Min helg har varit hur himla trevlig som helst. Mysig och lugn i perfekt sällskap. Mycket soffhäng, mycket mat, mycket godis, mycket av allt. Och jag har varit mycket nöjd. Mer än nöjd faktiskt! Och nu är helgen slut. Osis. Söndag natt och jag gäspar i sängen. Min säng. Så ensamt. Hade hellre varit där. Där, där du är! Nu pratar jag inte om optimus prime, george clooney eller om båtsman. På saltkråkan hade det i och för sig varit mysigt att befinna sig. Eller i cybertron, det vore också coolt! Men nää, det var inte vad jag syftade på. Jag syftade på dig. Dig, dig, dig och åter dig! Jag hade velat sova bredvid dig inatt. Sussa sött på din axel, knycka ditt täcke mitt i natten, vakna av din skrikande väckarklocka. Hellre än något annat, för det finns ingen som får mig att le som du. Jag är löjligt kär!


Medveten om att klockan är alldeles för mycket, med ögonlock tunga som bly och efter tusentals gäspar säger jag nu godnatt. Godnatt och sov gott! NIGHT NIGHT LOVERS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0