torsdag är dagen innan fredag

Godmorgon. Idag är det verkligen godmorgon på riktigt, klockan är bara straxt efter halv 10 och jag har varit uppe i två timmar. Morgontrött? Jag? Idag blir en lång dag, jag har riktigt mycket plugg framför mig. Back to basics. SAVE ME! Jag drömde en så underbar dröm inatt, en dröm jag inte vill vakna ur. Och självklart ringde alarmet precis när drömmen var som bäst. Inte hjälpte det att jag snabbt som tusan tryckte på snooze-knappen och blundade på nytt, nej känslan försvann. Önskade att jag kunnat ligga kvar i sängen och fånga känslan på nytt. Men icke! En mysig morgon fick jag i alla fall, det är alltid mysigt att slippa vakna ensam, att slippa äta frukost ensam, att slippa vara morgontrött ensam. Nu är det som sagt skola. Fokus. Fast efter morgonens krångliga mattelektion känns det som en god idé att ta en välbehövlig fika innan jag går tillbaks till allvaret! Jag är TESUGEN!

Igår brann förresten mitt jobb ner! Bra eller anus? Min enda möjlighet att tjäna pengar gick upp i rök! Anus. Jag har sovmorgon i helgen, skönt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0