måndagsmys

Med tända doftljus, spotify och en kopp te komponeras kvällen i melodin perfektion! Det doftar jordgubb i hela rummet. Mmmm jordgubbar! Som för övrigt får mig helt osökt att tänka på caesars och låten strawberry weed. Bra skit. Och nu fick jag en himla lust att lyssna till caesars, ska göras! Tacka vet jag spotify! Och tacka vet jag mina jordgubbsdoftande doftljus som gav mig idén. Och tacka vet jag mig själv, idékläckaren som tände ljusen! Lät bli att träna idag igen! Smart drag tror jag! Efter en kort promenad i eftermiddags där halsen svullnade upp och näsan rann gjorde jag mig nog en tjänst genom att hoppa över ett intensivt träningspass nu på kvällen! Offrar mig som soffpotatis ikväll istället! Om 40 minuter visas ett nytt avsnitt av ehhm hmm grannfejden, haha underbart! Och om några ynka minuter kommer storebror hem hit, UNDERBART! Till kvällsmat  är smörgåstårta uppdukat, hörde jag UNDERBART? ♥


Only you can reach my heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0