godnatt

Jag säger godnatt till alla mina älsklingar. Hejdå fredag. Godnatt efter en mycket lugn afton. Fredagsmys med familjen. Mamma, pappa, lillebror och jag. Och förstås med tre blodtörstande bestar (tre små älsklingshundar) också. God mat och godis. Slängda i soffan framför tvn. Idol, cirkus möller och en hel del zappande hanns med innan jag till sist valde att tacka för mig och krypa i sängs. Med la roux, mando diao, moneybrother, håkan, elvis, nutini, caesars, U2, chairlift, melissa horn, winnerbäck, jackson m.fl. har jag delat säng i många timmar nu! Spotify är en bra vän. Dags att säga godnatt även till honom nu! Knuffa honom ur sängen och sova i några timmar. Musik är lycka. Musik är kärlek. Så jag säger som ABBA och tackar för musiken. Thank you for the music. "Who can live without it, I ask in all honesty: What would life be? Musik är verkligen lycka, tack för tonerna. GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0