somnar som sjutton, vaknar som arton!!

Säger godnatt för sista gången som 17 år. Trehundrasextiofem dagar har passerat. Tiden går fort när man har roligt. Imorgon smäller det! Fötterna kommer inte bli större, näsan kommer inte växa och jag kommer förmodligen inte heller få mer hår på bröstet, men imorgon sker en stor förändring: imorgon blir jag arton. Imorgon är jag myndig! Och som jag har längtat. Imorgon kan jag göra allt det jag inte haft tillåtelse till att göra innan!

Jag kan:

byta namn
låta mig adopteras
adoptera en egen unge
gifta mig
skaffa mig ett vapen
pantsätta saker
skaffa ett riskfyllt arbete
skaffa silikontuttar
köpa öl klass II
köpa tobak
spela på hästar
skjutsa två barn under 6 år på cykel.

Chansen finns nu alltså att ni inom en snar framtid får se mig och mina gigantiska tuttar på cykeln, med mina två barn Abaluhya (5 år) och Yoruba (3 år) slängda bak på pakethållaren, påväg till pantbanken med min pistol och vigselring. En pistol och en vigselring som ger mig pengar nog att försöka vinna tillbaks alla de sedlar jag lyckats förlora på hästspel och poker. Ett spelberoende som gjort att jag förlorat mitt jobb på kärnkraftverket och nu dagligen börjat dricka folköl.

FAN VAD DET SKA BLI KUL ATT FYLLA ARTON!

Kommentarer
Postat av: tw

haha tyvärr pic men du måste faktiskt vara 25 för att få adoptera, mvg i rättskunskap sätter sina spår.

2009-11-23 @ 00:50:01
Postat av: Anonym

Det finns undantag då man kan få vara 18 :)

2009-11-23 @ 11:10:09
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
Postat av: mh

låt dig adopteras hem till mig. jag vill inte vara ensambarn längre. snyft <3

2009-11-23 @ 12:05:41
URL: http://mariahossman.blogg.se/
Postat av: Sussie

Grattis knasboll! Jag vet hur man hanterar en 18-åring så jag slänger in adoptionshandlingarna idag...!

2009-11-23 @ 12:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0