.:.

Min 18-årsdag var precis så som man önskar sig att en 18-årsdag ska vara! Eller ja i alla fall så som man önskar sig att en 18-årsdag på en måndag i november ska vara! Den var mysig och jag var glad! Jag blev väckt på sängen av mamma, lillebror och tre vilda hundar. Jag fick sång, några paket och rivsår på magen. En hel morgon, dag och kväll fylld av grattissamtal och sms, kramar och pussar! På kvällen blev jag bjuden på en lyxig middag tillagad av simon mästerkocken jönsson själv! En jättefin present fick jag också! En present i form av en mp3! Anledningen till den är att simon tycker jag är jättekonstig som inte äger en!! Nu är jag helt plötsligt inte lika udda längre! Haha, tack! Nu kan winnerbäck följa med mig vart jag än går! Hur som helst, min födelsedag var hur mysig som helst. Den hade inte kunnat bli bättre!!

Maria och jag har börjat planera helgens drinklista! Sex on the beach och daiquiris! MUMSfillibabba! I helgen är det nämligen pppparty! Det ska bli så himla kul att äntligen festa med mina favorittjejer! Dobak kommer hem från skåne så hela skaran blir samlad! Nästan hela iallafall, våran älskade Cc saknar vi ju fortfarande! Men men, kul ska vi ha!! ♥


Kommentarer
Postat av: Cc

Uuuff hade så gärna varit hemma hos dig min älskling! Snart är jag hemma och då blir de kram och pusskalas :) KÄRLEK <3

2009-12-03 @ 22:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0