fu***** fever

Jag är sjuk. Så jävla trist! Huvudet dunkar, kroppen värker, feber, snorig och trött! Perfekt, precis vad jag önskade mig efter att ha varit hängig i snart två veckor. Underbart att bli ännu lite sämre då! ELLER? Sitter och svettas floder nu, bye bye fever! Lovisa Nilsson gillar voltaren. Sitter bekvämt tillbakalutad i soffgropen med duntäcket och duntofflorna på. Helge skoog och "halv åtta hos mig" har förnöjt min trista torsdag. Jag låter tv4 fortsätta stå för underhållningen en stund till, för nu börjar "mammas pojkar"! Vilket sjukt program. Vilka programidéer det finns nu för tiden, tack USA! Snart blir det kvällsmat hemma hos familjen Nilsson. Pizza står på menyn, tack Italien. Och tack pappa som gärna lagar mat i kartong. Hämtpizza känns som den perfekta krya-på-dig-maten, haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0