slut ögonen och dröm

Jag har sovit och degat alldeles för många timmar av dagen, min trötta kropp har sagt ifrån så jag har varit belägrad på soffan från förmiddag till kväll. Resultatet av att göra absolut ingenting är att jag nu inte är det minsta trött och alltså vaken efter midnatt. Lägg ihop mina alldeles för många middagslurar med att jag knaprade smärtstillande innan jag dök i säng. Vilket innebär att jag varken har hög feber, dunkande huvud eller särskilt värkande kropp för tillfället. Addera dessa två fakta och du inser att jag inte kommer lyckas somna på ett tag! I vaket tillstånd fantiserar jag mig bort och bygger luftslott. Jag känner en så himla stark känsla. Rus. Lycka. Glädje. Drömmer mig bort till dig, fina du. Känner en stor längtan. Längtar efter att bli omfamnad och kysst. Jag längtar efter att vara med dig och göra ingenting, känna mig nöjdast i världen. Jag längtar efter att ligga vaken och prata in på småtimmarna. Jag längtar efter att höra ditt skratt. Jag längtar efter ditt sätt som får mig att skratta och le. ingen annan får mig att le som du. Jag längtar efter dig. Du gör mig lycklig.




Kommentarer
Postat av: mh

lovisa.. vad har jag sagt om att se bajsnödig ut på kort?

2009-11-06 @ 09:36:23
URL: http://mariahossman.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet.. jag måste sluta fotografera när jag sitter på toa!

2009-11-06 @ 12:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0