love me to pieces

Fredag dudes. Väldigt gles uppdatering här på bloggen, förlåt. Har haft all tid i världen men inget, absolut inget att skriva om! Min dag har i huvudsak bestått av att ligga i soffan och kolla på film. Övriga dagar har gått i samma tempo. Nu sitter jag istället i sängen redo att slänga huvudet på kudden. Det är sovdags för min del eftersom det är lördag imorgon och jobbhelg. Inte riktigt vad jag orkar med kanske men cash is king och jag kan inte säga nej två helger i rad. Om jag får något sålt imorgon är en än så länge obesvarad fråga. Jag är dock tveksam. Min röst är en fin blandning av whiskey och cigarr. Charmigt. Imorgon, om orken finns där, ska jag även se på handboll. Tjejerna möter tumba, om jag inte minns fel! Ni har förhoppningsvis mitt stöd från läktaren girls! Som ni hör, imorgon ska jag göra mer än vad jag sammanlagt har gjort på två veckor, haha. Sömn känns som en god idé. Nerkrupen i sängen. GOODNIGHT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0