man mår som man förtjänar

Det är nu officiellt: Jag har blivit av med min otten-oskuld!! Gårdagen var lyckad! Superlyckad! Världens bästa vänner, fina paket, mozarella-sticks, mycket FÖR mycket puff, en hel del sharing, in i dimman och BRANDA... Jag får inte glömma branda! Eller, jag KAN INTE! Det var galej. Jag fick i mig tacopaj, sex on the beach, romcola, absolut, shots, cider och popcorn. Idag mår jag faktiskt fruktansvärt! Städningen var ju ehm... KUL!! Så mycket kladd, popcorn, glas, flaskor... AARRGH! Ett trasigt badkar lyckades vi ordna!! Det och en hel del annat! Vi var nöjda! Jag var mindre nöjd idag måste jag erkänna! Huvudvärk, illamående och kalas är en finfin kombo! Klockan är 21 och jag säger godnatt! Filmmys och sovdags nu, dags att krypa ner i sängen hos simon! GODNATT ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super bra kväll! :D

2009-11-29 @ 23:52:36
URL: http://fridapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0