helgen som gått

Vad är väl en helg i chamonix? Förmodligen alldeles alldeles underbar. Vad vet jag? Vi har tagit oss igenom helgen med många skratt, mot alla odds? För fyfasen vad jag var sur i torsdags när våran efterlängtade resa till alperna blev inställd. Hela helgen har vi jämfört allt vi gjort med vad vi kunnat göra. En sväng på stan kändes misslyckad då vi i samma stund kunde ha befunnit oss på mount blanc, En öl på harrys kändes intetsägande mot en öl på afterskin. Ja, ni fattar! Fast vi har fan haft jävligt kul den här helgen ändå! I fredags gick vi på bio och såg på Clash of the Titans i 3D-glajjor. Och så åt vi ölkorv, drack vin och skrattade åt galenskaparna. I lördags var det middagsbjudning hemma hos gammel-jönssons, gunnar och lena var där, mycket nöje. Vi hade en jättetrevlig kväll med god mat och många skratt. Vi for en sväng till jollyrockets också och träffade T&T plus en hel drös. Det blev en rolig utgång till VK där dom spelade gamla klassiker ur högtalarna. Kvällens avslut blev ett snurrande sovrum. Idag tog timmy, tessan, simon och jag tillvara på dagen och åkte till linköping och ikea. Vi åkte därifrån med ett nytt skohorn och några blockljus, haha kändes värt resan! Nu är jag trött som satan. Simon ligger och halvsover här bredvid och märta ligger och snarkar på mattan, så jag börjar falla in i samma dvala. Ska väcka dom två nu och ta en promenad innan det får bli dags för sängen! GODNATT LOVERS ♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0