hey hey my my, rockNroll can't die.

Nu har jag suttit och försökt få fram bokstäver och ord. Suttit och stirrat på en tom skärm, en skärm som borde vara fylld med mina ord och meningar vid det här laget. Men jag lyckas inte dansa med tangentbordet, inte idag. Jag lyckas bara sitta här, blint stirrandes och lyssna på evighetslånga låtar! Kate bush var cool, tänk om man hade levt på 70-talet. Dags att börja leva i nutiden kanske? Har fortfarande morgonfrilla och en obäddad säng! Borde hoppa i duschen och göra mig redo för dagen! Ikväll ska jag gå på fotboll. Åttatusen förköp. Det kommer bli grymt! Jag missar försäsongens första träning. Känner mig rätt usel, men å andra sidan är det precis vad jag är! För jag vill inte ha måndag idag. Jag vill kunna samla vännerna, korka upp en flaska vin, promenera bort till trädgårn och vidare, dansa tills det skaver på fötterna och vara uppe till sent på natten! Jag är inte redo för rutiner igen. Inte än. Min sommar har ju inte ens hunnit börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0