måndag

Dags för uppdatering! Förlåt för dåligt bloggande, men nu kör vi igen!! I dagarna som varit har jag jobbat en hel del. Jag fick hoppa in på coops bageri och jobba dubbelt torsdag, fredag. Och sedan var det jobb på sockerbagarna på lördagen igen! Men på kvällen var jag fri och det var äntligen helg för mig, och simon var nöjd som satan över att ha gått på semester... Så vi bestämde oss för att fira med god mat och lite vin. Vi fick besök av Johanna och Chricka och hade en jättetrevlig kväll! Den slutade inte där utan det blev både en och två öl på munken och sedan dans på(...) Hör och häpna nu... Harrys! Ja, fråga inte! För jag vet inte hur vi hamnade där! Hade i alla fall himla kul, och tillsammans med tessan dansade jag så svetten rann på lilla dansgolvet! Timmar senare och en promenad i mörka natten var vi hemma igen! Kom inte i säng förns klockan fem på natten och det var väl kanske inte ett av mina smartaste val i livet. Hade samling halv två dagen efter och det var lagom att jag hann äta frukost innan det bar av mot linköping för träningsmatch mot rp! Inte fullt pigg i benen och knoppen genomförde jag en halvdan match. Men min insats hade inte hjälpt oss till vinst i vilket fall! Det märktes på vårat spel att vi bara varit igång och tränat i en vecka än så länge! Vi har en lång bit kvar att gå, men med lte hjärta och envishet kommer vi att nå dit! Bara vi tar oss igenom försäsongen... haha! Om 50 minuter börjar dagens träningspass och jag gissar på att det kommer bli ett tungt två-timmarspass med både 15-15 och styrka! Kommer somna död på soffan ikväll, japp japp! ♥




Kommentarer
Postat av: Johanna djerf

Tack :) jag köpte den i thailand så det blev ett väldigt bra kap! :)

2010-08-19 @ 22:19:05
URL: http://johannadjerf.blogg.se/
Postat av: Johanna Djerf

bilder från helgen önskas :)

2010-09-07 @ 20:27:01
URL: http://johannadjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0