sunday baby

Jag vill vara världsbäst på att blogga. Precis som många andra. Jag vill lägga upp nytagna bilder dagligen och jag vill skriva novell-långa inlägg! Uppdatera bloggen var fjärde timme, hur tråkiga uppdateringarna än må vara! Och låta er ha någonting att kommentera! Men tyvärr Lovisa Nilsson, det är bara att inse! Du kommer aldrig att bli någon mästerbloggare!! Du kommer att förbli en "max-några-inlägg-i-månaden-bloggare", sorgligt men sant! Tänkte i alla fall passa på att berätta (nu när jag ändå skriver) att jag nu på senare dagar gått och blivit... sambo! VUXENPOÄNG till mig! Bor alltså tillsammans med världens mysigaste pojkvän konstant numera! Härligt, härligt! I övrigt flyter dagarna på, med mycket jobb och lite sommarmys då och då! Fast jag vetifan om det går att kalla detta för sommar längre! I fredags fick jag sitta inlindad i en filt på manésas uteservering, innan solen ens gått ner, och vi är bara inne på början av augusti! Ge mig ännu en värmebölja!! Please? Nääe.. Nu får det vara nog för den här gången!! En liten update i alla fall! Nu är det filmdags! Men först lite bilder på vårat nya vardagsrum!!






Pusssssssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Jeffe

Åh vad mysigt! Jag ska ju också bli det vilken dag som helst :D Underbart! Bor ni i samma lägenhet som han bodde i innan eller är det en ny? Pussss



P.S. Lite dålig är du som inte tränar, kommer sakna dig där ;) Å andra sidan lockar ju IFK ganska så rejält mycket! :P

2010-08-09 @ 18:06:58
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
Postat av: Elin Ö

grattis till sambolivet!!!

2010-08-19 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0