snoka ♥

Tolvtusentretton åskådare, ett straffmål och sjuttioelva målchanser! Riktigt rolig match som förgyllde en regnig måndag! Snoka är fanimej king!! Tessan är för rolig med sin lama humor och jag, jag är glad och har ont i fötterna efter en onödig promenad! Och en sak bör vi alla ha klart för oss: Den där snabba, han är fanimej jävligt svart!
Sitter för tillfället och lyssnar på deportees och blir mer och mer sugen på att gå ner och se de live på knäppingsborg på onsdag! Det vore kanske något? Funderar på att ta mig ett glas vin nu i min ensamhet, eller vore det bara sorgligt? Är det något bra på tv såhär dags? Jag är inget bra på att vara ensam.



Pussssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0