ernst och jag

Kom på mig sjäv att jag besitter ett mysigt Ernst Kirchsteiger-jag. För vem fan om inte Ernst (och ja, jag) puffar till kuddarna i soffan, tänder julstjärnan, ställer fram blommor på bordet och tänder adventsljusstakens två ljus innan man sätter sig för att äta frukost? Jag blir lite rädd för mig själv. Men mysigt blev det, och mitt te smakade genast lite bättre. Mina planer för dagen får skjutas upp, då internetsidan jag måste använda inte vill fungera + att jag spottar svordomar mot datorskärmen om jag sitter kvar här mycket längre. Istället ska jag ut och ta frisk luft med mamma och hundarna. ♥


Och jag måste få erkänna att mitt Ernst Kirchsteiger-jag är en jävel på att fånga ögonblick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0