ohyes!!

Vi vann - fyfan så gött! Och Anja tog brons - vilken jävla torsdag!! Vinsten mot eskil känns så jävla bra, nästan ännu bättre nu efteråt än då. Vi spelar som ett lag nu och det vinner vi på! Vågar nästan börja hoppas nu! Klockan är elva och jag borde nog ligga i sängen såhär dags men jag är fortfarande proppmätt efter mat och det är skidskytte på tv! Ligger istället halvt död i soffan med en vrickad fot som börjat värka f a n nu! Simon står ut med mitt gnäll och det tackar vi gudarna för! Imorgon är det party/födelsedagsfirande/inflyttningsfest i eneby! Ewe fyller 21 och det ska självklart firas, i ett parhus håller festen hus - vuxenpoäng på den! Det ska bli jävla kul - trots det faktum att jag måste jobba på lördag! Men först är det en sista skoldag att ta sig igenom, och innan dess är det puss och godnatt! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0