hallelujah moment - update

Sitter uppe och pluggar klockan 1 på natten, Och jag är inte klar på långa vägar! Why god? Why? Motivationen till att blogga finns inte riktigt där. Att jag har fått allergiska utslag på benen som ser kusliga ut är något vi alla borde fälla en tår för! Kliar gör dom också, men jag är inte bitter! Idag satt jag vatten i halsen och höll på att dö. Jag dog aldrig men jag såg ljuset... Sen kräktes jag upp vatten i min mun, som jag dumt nog svalde på nytt och satt i halsen ännu en gång! Sorgligt det där med att ingen hann förstå att jag nästan dog, ingen kom fram för att säga adjö stackars bamse eller för att krama min hand! Fyfan vad ni hade ångrat er när ni sen insett vad som faktiskt hänt, ja alltså när ni hade hittat mig livlös i fosterställning med en lapp i handen där det stått: "jag vill att mao sjunger bonnie tyler på begravningen, jag vill att hossman kompar på ukulele och frida på munspel". Fyfan vad ni hade ångrat er då! Tur att jag aldrig dog, synd att klockan är över 1 och att jag måste plugga, skönt att det är fredag imorgon och härligt att vi alltid lyckas bli så jävla söta på kort!!





Kanske skulle avsluta och fortsätta jobba undan lite? En god idé men jag kan inte koncentrera mig. Jag har cravings efter en av de skönaste sängarna i världen, en säng jag sover så gott i. Cravings efter den skönaste killen på jorden, killen jag kan somna så tryggt bredvid. Cravings efter att få dela dubbelsäng med honom. Jag hatar att somna ensam än värre att vakna! GODNATT ♥

Kommentarer
Postat av: Mao

Jag satt ju ivarjefall brevid dig!

Haha, finaste sången skulle det lätt bli! <3

2010-02-12 @ 09:03:13
Postat av: mh

hjärtat. jag kan spela för dig om du lovar att inte dö än, okej?

2010-02-12 @ 15:02:48
URL: http://mariahossman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur att du inte dog må jag säga! Vill även säga att munspel inte är min starkaste sida men att jag är en jävel på mungiga. PUSS

2010-02-13 @ 00:26:15
URL: http://fridapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0