tisdag kommer efter måndag - sur och tvär

Match lördag, måndag, torsdag. Vinst mot huddinge i lördags och vinst mot tumba igårkväll! Det satt fint! Ikväll är det träning och uppladdning inför matchen mot eskil på torsdag! En tredje raka skulle sitta fint! Det är mycket handboll just nu... Men en del mys med älsklingen har hunnits med ändå. Söndag och alla hjärtans dag - kommersiell skitdag - jajemän! Men visst firade vi! Jag fick både blommor och ett gosedjur, vi drack både vin och åt god mat, vi till och med gjorde våfflor, åt glass och såg på film! Mygod. Idag är det tisdag, jag vaknade och trodde det var torsdag, igår somnade jag och trodde det var onsdag! Jag önskar redan helg och det är inte ens lillördag än! Jag ska iväg och leta balklänning, hoppas hitta den rätta idag! Idag har jag lärt mig om logaritmer och så har jag ätit fisk. Och jag har inget av värde att skriva, jag kanske skulle leva livet lite istället för att skriva om det!? På fredag ska vi leva livet, slå klackarna i taket och dansa oss in i dimman - jag längtar! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar med!

2010-02-17 @ 19:19:04
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0