torsdagen den 25/2 tvåtusentio - behöver det ens va såhär?

Kvällen igår var supermysig. Först kom maria hem till simon och mig, vi åt mat, drack vin och hade det trevligt. Jag gjorde mig iordning för kvällen och sen begav sig maria och jag vidare. Vi mötte upp nicki, vi hade en lugn kväll på la uva och manésa, skrattade, pratade och drack drinkar. Hur kul och mysigt som helst. Jag älskar mina tjejer ♥ Ikväll är det först hårdträning i mässhallen med uttagning till arboga-matchen på lördag. Och efter det ska simon och jag vara hundvakt åt världens gulligaste hund - märtafjärta! Det blir nog en bra kväll det här också.

Jag har valt att leva ett roligt och lättsamt liv, jag försöker att alltid vara glad för det är ju så jävla enkelt egentligen. Av anledningen att jag vill vara glad umgås jag med dom som får mig att skratta: Min familj, min galet roliga lillebror, min underbara pojkvän och mina partyglada tjejer! Jag lever ett lättsamt liv för det gör mig lycklig. Allt behöver inte vara så djupt jämt. För om livet alltid ska vara djupt så sjunker man ju för fan. Du säger att du ångrar dom val du har gjort och att du är ledsen. Jag är också ledsen över hur allt har tagit sin vändning. Jag vet inte hur vi ska ta oss vidare härifrån, det enda jag vet är att du måste hålla ut. Det är bara winnerbäck som kan sätta ord på det jag vill få sagt. ♥

Tro, ork och lust är lätt att tappa
Lätt när stora drömmar trängs med saknaden
Och vinden blåser hårt emot din kappa
Men i sinom tid så vänder allt tillbaks igen
Håll ut! Håll ut!
Förr eller senare spricker en bubbla
Håll ut några dagar till
Guld är inte det enda här som glimmar
När jakten går på allt som liknar räddningen
Och lyckan varar bara några timmar
Det är inte den vi söker, inte den min vän
Håll ut! Håll ut!
Förr eller senare spricker en bubbla
Håll ut några dagar till
Världen ligger helt i dina händer
och allting ser så gulligt ut från ovan
Himlen ser så praktfull ut från marken
Håll näsan över ytan tills det vänder
Håll ut! Håll ut!

Kommentarer
Postat av: mh

loooove you bästa vän

2010-02-25 @ 21:08:12
URL: http://mariahossman.blogg.se/
Postat av: olivia

snyft.. kusinen är bortglömd..

2010-02-25 @ 21:51:52
Postat av: olivia

MAHAHAHAHAHAHAHA :D PÖZZ <3

2010-02-25 @ 21:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0