kärlek

Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd? För att du ska förstå hur starkt jag känner? Mitt huvud töms på tankar när jag känner din doft, allt annat känns obetydligt. Du får mig att känna mig nöjd. Helt flummigt overkligt fantastiskt underbart nöjd. Jag tror på livslång kärlek, det gör jag! Jag har träffat någon jag kan skratta mig genom livet med. Någon som jag ser fram emot att dela minnen med. Någon som jag kan vara mig själv med! Jag är trygg när jag är hos dig. Vart jag än vänder mig nu så är jag alltid i din famn. Jag har träffat någon som jag kan dela allt med, någon som jag vill dela allt med! Jag har träffat någon med världens pussvänligaste mun, vackraste ögon och finaste händer. Jag har träffat någon som gillar GB gräddglass med chokladkross precis lika mycket som jag gör, någon som tycker om rödvin precis som jag. Äsch... allting jag skriver här blir ändå för kort. Tre ord kanske räcker? Jag älskar dig.  


du&jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0