the way you making me feel...

Dagarna som gått har varit tröttsamma. Jag har inte gjort annat än pluggat och tränat. Jag har inte tänkt på annat än skola och handboll. Okej, det där var en lögn. Jag har tänkt en hel del, på mycket. På allt från himmel till jord. Fan vad jag kan tänka. Mest av allt har jag tänkt på dig tror jag. På dig, på oss, på hur lycklig du gör mig, på hur underbar du är, på hur kär jag är, på hur värdefull kärleken är och på hur helvetes jävla vackert livet är med dig vid min sida. ♥


I am in love with you, you set me free
I can't do this thing called life without you here with me
'Cause I'm dangerously in love with you!
I'll never leave,
just keep loving me the way I love you loving me

Holding me, kissing me, loving me
Dangerously, dangerously
Dangerously in love, with you
I love you, I love you, love you
Love you, love you, love you, I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0