massor av text, massor av tankar, massor av kärlek

Gårdagen var himla kul! Vi träffade upp chricka, erik, andy och linda för Middag på "bakfickan"! Ett besök i bakfickan? ELLER? Kom helt osökt att tänka på sunkiga bönder med pungsvett och hål i fickorna! Hål lagom stora för handen att glida ner i! Jag tänker på det, dansband och pingpongdans. Äckligt är bara förnamnet! Kan nån ge mig en hand och slå lite vett i mig? Hur som helst... Bakfickan. Maten var god men jag har ätit godare! Det blev lite av en besvikelse då jag hade hunnit måla upp en annan bild, en bättre! Varför gör jag jämt så? Målar upp en drömlik bild och i och med det riskerar att bli besviken! Så onödigt, egentligen! Jag har kommit på en sak: trevligt sällskap gör allt! Med härligt folk omkring sig spelar ingenting annat roll. Då är exempelvis en halvtaskig måltid eller en tom lägenhet full av enbart kuddar en världslig sak! Så länge jag befinner mig i underbart sällskap är jag nöjd. Nöjd och lycklig! I alla fall, efter restaurangbesöket tog vi oss till La uva för att prova på deras "himmelskt goda" mojitos, och dom var faktiskt ruggigt fina! Sådär lagom syrliga och starka... Och jag ÄLSKAR livemusiken där - två snubbar omkringvandrandes med spanska stråhattar och gitarr sjungandes på "panta mera" (haha, jag vet) och andra låtar, bästa. Efter en stunds drickande korsade vi gatan och trängde oss in på munken! Munken fick bli det sista stoppet innan final destination - home sweet home! Jag sussade sött i min säng redan vid 1-tiden - vilket har resulterat i att jag faktiskt mår bättre än väntat idag! Ikväll ska vi ut och käka igen... Denna gång med simons pappa, syster och co. Det ska bli så trevligt! Om tiden finns ska jag även träffa mina favorittjejer som firar en spelledig helg ikväll!

  
Nu är jag hungrig - och jag tänker inte spara mig till kvällen - så nu ska jag koka korv, så jävla gott ska det bli! Sen ska jag mysa ner mig i soffan hos min älskling med min kokkorv i sitt korvbröd med lagom mycket ketchup och senap! Mysa ner mig i soffan hos min älskling och äta min korv och bara njuta av att vara lycklig! Du är kakbitarna i glassen som gör det extra gott att leva! ♥

Kommentarer
Postat av: mh

bakfittan?

2010-01-24 @ 12:14:59
URL: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0