måndagen den fjärde januari tvåtusentio

Hej haj hallå! Hur mår jag? Svar: Min träningsvärk tar kål på mig, den försöker sakta men säkert utplåna mig. Efter lördagens träningsdag har jag knappt lyckats röra mig. Jag börjar bli skeptisk till om träning verkligen är nyttigt! Men kul det hade vi, och det var roligt att träffa alla tjejerna igen. På tal om att träffas igen, igår träffade jag Cc, norsken, tjejerna och hela skåne-skaran för en fika på fräcka. Übermysigt. Det är allt för sällan alla är samlade på samma plats, i samma stad eller ens en gång i samma land. Skönt att bara kunna sitta och snacka och skratta åt roliga minnen. Idag har jag jobbat så hårt jag kunnat på att samla krafter inför kvällens träningspass, är inte hundraprocentigt pepp men det är bara att bita ihop och kämpa sig igenom det tunga. Vetskapen om att simon lagat ihop en smaskig middag åt oss som jag får njuta av efter träningen får det hela att kännas något lättare! ♥   

   

Kommentarer
Postat av: mao

NI ÄR SNYGG SNYGG SNYGGA!!

2010-01-05 @ 14:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0