fredagsmatch

Mycket handboll står på helgens schema. Ikväll är det bortamatch mot järnvägen, kan bli intressant. Vi saknar sara gånger två plus ickan. Så det gäller att kötta! Att verkligen ge järnet! Imorgon är det hemmamatch mot västerås. Och på söndag blir det antingen att kolla på b-lagets match eller att åka till katrineholm och kolla när lillebror spelar sverigecupen! Jag äter, skiter och sover handboll just nu! Jag längtar till nästa helg, spelledigt och party! Börjar redan planera outfit till "ta-med-egen-kudde-festen"!! Jag älskar mina tjejer och jag älskar att festa med dom! Inatt när vi kommer hem från matchen har jag i alla fall bestämt att komma ifrån allt som har med handboll att göra, om så bara för en stund, för då ska jag träffa älsklingen! ♥


Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

gillar bilden :)

2010-01-17 @ 18:17:23
URL: http://kimlarssons.blogg.se/
Postat av: Ylvaaaa

We're awesome!

2010-01-21 @ 12:30:09
URL: http://sylvasst.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0