happy - new - year

Så jävla rolig gårdag!! Först middag och ös hemma hos världens bästa nicoline, som fyllde år dagen i ära. Ricki var där, lakritsshotsen och den snöande cidern likaså! Det blev dans till jackson och den rosa helikoptern. Det blev kroatiska snittar och en hel del puff. Senare på kvällen var jag med om en lång spårvagnsresa med med min vän maria, "mission smygdrickande", en evighetslång väntan vid södertull, frusna fötter, ytterligare en östgötatrafiksresa plus ett möte med min lillkusin (vad gjorde du ute?). Jag träffade min käraste och firade 12-slaget med honom och tiotusen andra i strykjärnet. Utsikt över alla fyrverkerier i hela stan, champagne och en nyårskyss från honom jag gillar allra mest, det är hög mysfaktor på den! Efter det lite moves till macarena dance, stronger och summer of 69. Vi lämnade festen skapligt och efter en lång vinterpromenad med mycket tutande i våra fina nyårstrumpeter kom vi slutligen hem. Hem till bonnie tyler, bon jovi och falukorvslådan. Jag hade ett bra nyår!! Idag mår jag såhär: 

 
GOD FORTSÄTTNING ♥


Kommentarer
Postat av: mh

upp med bilderna nu hjärtat

2010-01-01 @ 21:21:38
URL: http://mariahossman.blogg.se/
Postat av: olivia

Din lilla kusin letade förgäves efter en öppen pizzeria under nyårsafton.

Så klart förgäves...

Hon övervägde också att titta förbi hos moster och tigga till sig en matbit till henne och väninnorna!



Bajskorvskusin!

2010-01-11 @ 20:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0