keep moving strong

Idag hade jag helst bara legat kvar i sängen. Med täcket uppdraget precis under nästippen. I världens skönaste säng. Om jag fick bestämma hade jag legat där och gjort ingenting, om jag fick bestämma hade jag legat där och väntat tills det blev lördag. Lördag då jag ska träffa tjejerna, fira nicoline och beblanda oss med alla i dimman. Lördag då utgång är framgång. Lördag då everything is gonna be legendary. Om jag fick bestämma hade jag legat kvar i den sköna sängen tills på lördag då jag äntligen får träffa min älskling igen. Lördag då min älskling kommit hem. Jag saknar dig. Mycket? Nej - only all the time! Lördag nu om jag fick bestämma... Istället! Istället sitter jag här hemma. Trött och med en stor klump i magen. Jag är orolig och känner mig spyfärdig, och idag är det bara torsdag! Ge mig lördag nu!! ♥     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0