love love love

Godkväll! Uppdatering av det sämre slaget? Yes man! Vi gör ett försök! Skolschemat har satt igång på riktigt, jag läser 5 kurser den här terminen och det ska jag klara mig igenom!! Om knappt 4½ är det student 10, my god! Jag känner stor längtan! I dagarna som gått har jag tränat och umgåtts med min älskling! Min älskling som för övrigt fyllde år i tisdags! Tjugofem år, 25!! Haha nu skiljer det sju år mellan oss igen! Hörde jag barnarov? Haha... Nä! Jag älskar dig baby! Nu ska jag dyka ner i sängen och ladda inför morgondagens skola... Snart helg - tack och lov! Sovdags ja - jag hatar verkligen att sova ensam! ♥  


baby du är helt underbar - den bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0