söndag, gäsp och godnatt

Söndag och kväll. Helgen har varit lugnare än lugnast. Vi vann mötet mot västerås igår, en jävligt skön seger!! Den firades med god mat, ett glas rött och snarkande i soffan med älsklingen. Idag tog jag mig en välbehövlig segdag tillsammans med honom. Sovmorgon, onyttig frukost, deg i soffan och pyjamasen på från morgon till kväll. Det blev alltså ingen handboll idag, jag åkte varken till mässhallen eller till katrineholm för att kolla. Istället kollade vi på vintersport på tv hela förmiddagen, något mindre ansträngande. Men nog vet jag ändå att ludde och hans östgötalag vann b-slutspelet, himla kul. Och Elvorna förlorade visst med två boll, jag borde kanske funnits där med mitt stöd i alla fall? Nu ska jag sova, imorgon är det skola och nytt schema. Spännande. Godnatt ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0