tisdag

Har varit riktigt riktigt seg idag, tröttheten har tagit över min kropp! Nåväl, uppdatering? Relativt lugn, halvnykter kväll i lördags! En trevlig kväll på la uva följdes upp av ett besök på black lion inn med simon, linnea och fredrik. Efter en himla kul kväll promenerade simon och jag hem hand i hand, nöjda över att slippa må piss dagen efter (eller ja, det gällde visst bara mig)! En sen natt resulterade i en lång sovmorgon och i en dag full av att göra absolut ingenting! Måndag = skola och träning, fast denna måndag även en ynklig nyopererad jönsson! Stackarn kan knappt öppna munnen! ♥ Idag har bestått av en tidigt morgon och mycket plugg, sen har jag även provat balklänningar - fan vad jag längtar till studenten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0