i hasnt feel like this before

Så jävla kul i lördags. Bra och trevlig förfest hos hannis och en sjukt grym utgång på den. Och att vi vann matchen mot tallen, inte illa pinkat, blev självklart den perfekta början på kvällen! Hurrande av maria på 19årsdagen på dansgolvet, fisherman's friend, studsande omkring på lilla, i'm in miami bitch. Bra kväll. Förvånadsvärt pigg på söndagen faktiskt. Idag blev det en mysfika med ewe och maria. Och efter det fika och middag hemma med familjen, alltid lika mysigt! Nästan hela familjen var samlad, för idag fyllde nämligen min älskade storebror (tobbe) 25 år! Nu är jag precis där jag vill vara, nermyst i soffan bredvid min älskling. Du är så självklar för mig. Du gör mig så lycklig ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0