Och du svarar cha, cha, cha, cha

Hej älsklingar. Vilken helg det har varit. My god. Är totalveck i huvudet efter helgens lustigheter. Lustigheter som resulterat i alldeles för sena kvällar och lite för mycket alkohol. Som i sin tur lett till en förvärrad hals och en fortsatt förkylning. Men det var det värt. Och jag längtar redan efter ännu en fredag, ännu en sovmorgon och så längtar jag efter påsk och ett färgglatt ägg fyllt med godis! Helgen var faktiskt alldeles alldeles perfekt! I fredags bestämde sig simon, jag, timmy och tessan för att gå ut och käka. Vi landade på palace, riktigt jävla trevligt. Och jag åt planka för första gången i mitt 18 åriga liv så det var en upplevelse i sig, varsegod folk: skratta på ni bara. God mat, god dryck och gött sällskap - bra fredag! Lagom rund om fötterna promenerade jag och min älskling hem efter en lång natt, väl förberedda på en ny. Lördag innebar en promenad till systemet och en bakisbrunch. Kvällen innebar firande av tobbe 25, mängder av mat och gott vitt vin! Den sena kvällen innebar taxitrubbel, shots, varm&kall och en allergisk reaktion. Jo, för lagom till utgång svullnade hela mitt ansikte upp och blev knallrött - vacker syn!! Så jag valde simon framför hugo och somnade i soffan liggandes i hans knä istället för att snurra runt i dimman på dansgolvet. Söndag, sommartid och sovmorgon. Söndagsmat hemma hos mami och papi, pingis mot lillebror, en lång kvällspromenad, ben&jerrys och mys med älsklingen. Bra helg. Händelserik helg. BRA helg. Idag har jag varit uppe sen klockan 7. Har hunnit skriva prov och ätit kinabuffé. Ska snart bege mig tillbaks till skolan för dagens sista lektion. Känns sådär värt. Sitter och lyssnar på håkan, fina underbara. Och det var länge sedan jag lyssnade på honom, för länge sedan. Han vet vad han talar om, och jag vill inte lämna honom och hans fina texter precis nu. ♥      



Och dom säger bla, bla, bla, bla
Du fattar ingenting
Och du svarar cha, cha, cha, cha
Dom får dig vart dom vill

Kommentarer
Postat av: maria

lycka är att lovisa uppdaterar.

2010-03-30 @ 09:31:55
URL: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0