fredag innan löning

Träffade tjejerna ikväll. Mina fina tjejer. Blev tidig hemgång för min del. Bara 3 glas vin, lite skitsnack och skön musik! Räckte gott ikväll. Livet är bra fint ändå! Jag har världens bästa vänner! Är trött som satan nu, har jobbat hela veckan. Det känns. Vill bara och ska sluta ögonlocken snart. Går inte riktigt bra när jag inte sover bredvid dig. Seriöst simon, kom hem nu! Piteå känns så långt härifrån. Nu har jag sovit utan dig i snart 3 nätter, hur ska jag klara två dagar till? Söndag känns väldigt avlägset just nu! KOM HEM! Såhär såg jag ut ikväll i alla fall. Och sen efter det godnatt ♥ 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG!

2010-05-22 @ 10:44:51
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0