så det så!

Jag var supernöjd med mitt rim. Det var inte maria. Hon var inte alls nöjd. Jag tyckte mitt rim var jätteroligt. Det tyckte verkligen inte maria. Jag gillar kiss&bajs-humor. Det gör tydligen inte maria! Jag måste skriva om mitt rim enligt maria! Jag tycker maria överdriver. Maria är en tönt! Jag däremot är ett oupptäckt geni. Ett mycket snällt oupptäckt geni. Det borde i alla fall maria tycka!

Jag har ont i tårna. Och fötterna! Idag har det verkligen varit sommar. Och vad har jag gjort? Jo, jobbat! Såg solen skina in genom rutan bakom disken där jag stod, den såg varm ut! Den lyste sommar. 



 

Kommentarer
Postat av: maria

du är ond!

2010-05-15 @ 20:53:37
URL: http://mariahossman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0