underbara helg

Min helg har varit underbar. Helt freaking jävla fantastisk. Det började redan i fredags, kalas med hela familjen. God mat, vin och rabarberpaj. En pappa som inte ville fylla år och en mamma som ville skrapa trisslotterna han fick. Söta ni. På tal om något heeeelt annat. Mammas tsatziki är insane, helt sinnessjukt god. Och så är det verkligen jättekul att förvandla sig fet på iphone. Att somna i soffan hängandes på varandra med en uppkorkad orörd flaska vin bredvid sig är också mysigt! Min lördag var fullspäckad. Fixa hår, fixa smink.... Fix inför BAL!! Och vilken bal sen! Alla var så oerhört vackra. Från topp till tå! Finast var mina vänner!! Vi hade jättetrevligt hemma hos mövert innan bal-start. Jag älskar mina kunskapare! Att sjunga vid bordet, skrika ramsor och shota tequila ÄR OCKSÅ TYPISKT BAL-BETEENDE. Tur att man har er!! Söndagen blev en riktigt mysig bakisdag. Nybakade frallor till frukost, mys i biomörkret mitt på ljusa dagen, en öl på trädgårn i eftermiddagssolen och soffhäng och filmmys på kvällen! Och jag har världens finaste pojkvän ♥ 
    
svävar på moln.


Kommentarer
Postat av: Elin Ö

Såg lite bilder från balen på fejjan, shit vilken vacker klänning du hade!!! Skulle kunna tänka mej en så´n om jag nån gång gifter mej :) Har du ritningarna el hade du köpt/hyrt den????????? Kram

2010-06-01 @ 20:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0