hallelujah?

Äntligen tillgång till dator, äntligen tid för datorn! Psykologi-uppdraget är inlämnat, färdigt med namn på och allt. Nu väntar vi på våran dom. Jag hade matteprov förra veckan, det gick sisådär, nära men inte tillräckligt. Nu är det helg och det känns som för första gången på länge jag pustar ut. Igår var det jobb från morgon till eftermiddag och imorgon gäller samma sak igen. Noll lust, men lusten efter pengar väger tyngre. Studenten är nära, fyfan vad pengar kommer ryka! Jag har börjat träna förresten och jag har träningsvärk i hela kroppen hela tiden. Den nya tränaren är bra, riktigt bra! Efter den här försäsongen kommer min fysik vara på topp! Jävlar vad vi kör! Valborg har vi hunnit förbi... Våren firades in hemma hos thea med vänner, grill och vin! Och ja just det... Jag har varit i huvudstaden också! Förra helgen begav vi oss. Timmy, tessan, simon och jag. Shopping på dagen, utgång på kvällen. Barkarby på söndagen. Kul och mysigt som fan! Och party med Planjja också, haha. Där fick ni en liten update. Tralalalalala... Godnatt lovers ♥       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0