It’s been a long night in New york city

Godmorgon lovers. Segt att inte komma innanför dörren förns midnatt och behöva kliva upp innan tuppen idag. Inventerade på KappAhl igår, och det tog sin lilla tid. Vid halv tolv smög jag in i porten och kom hem. Drömde mardrömmar om det där scannande pip-ljudet och kommer förmodligen drömma om det inatt igen. Nu på morgonen har jag återigen promenerat bort till bilskolan för lektion. Att sätta sig i en bil och ge sig ut i rusningstrafik är fanimej det bästa sättet att vakna till liv på morgonen på. Hemma nu efter att både ha backat runt hörn och tagit mig igenom stan. Tänkte sätta mig och plugga lite grann innan det blir dags för storstädning här i lägenheten!! Och idag ska jag fan bli av med det där jävla schabraket till kartong som täcker halva hemmet! Det här fixar vi lovisa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0