kors i taket!!

Hey dudes. Tre raka segrar, x antal körlektioner och några kalasfiranden senare sitter jag återigen framför datorn, wackawacka! Jo, jag känner ert glädjerus! Värdelöst uppdaterande gottgörs med bilder från helgen! Jag önskar att jag hade bilder från mitt och fridas skogsäventyr i torsdags kväll - då vet jag att jag hade blivit förlåten! Bums.



Hade superkul i lördags då vi firade våran sockersöta johanna! God dricka, bra musik (tackartackar DJ erf, OCH ett stort tack till simon som höll sig i bakgrunden) och en stämning som var på topp! Utgång otten, trötta fötter, full i huvudet och en skön taxi-chaufför. Kvällen blev kortlivad. Men bra. Nu ska jag med raska steg promenera hem till mormor för paj och en varm kopp te. Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0