måndag är så mallig - först han är

Hej Måndag. Jag sitter redan och klagar och längtar till fredag! Men jag är ledig idag. Jag är ledig nästan hela veckan faktiskt! Så glädjande att jag klappar i händerna som en säl på tjack! Så vad fan gör jag? Klagar på en måndag? Jag har inte ens rätt att vara less på vardagen! Helgen som gått har varit superbra! Lugn fredag, partylördag och söndagsmiddag med familjen. Den har gått i helt rätt takt. I lördags fyllde Maria 24 år och det firade vi minsann! Utgång till otten och en förvånadsvärt kul sådan också!! Om dryga timmen ska jag till sjukgymnasten och försöka få iordning på min krånglande axel, den är fanimej inte kul att ha att göra med nu! Imorgon har vi seriepremiär mot nyköping - hoppla, så kul! Jag ska knapra smärtstillande fram tills dess så att jag utan några problem kan sänka joline och resten av nyköping till marken! Bamse, bamse... Världens bästa bamse.




Kommentarer
Postat av: Jeffe

hahah bästa bamse

2010-09-13 @ 12:25:10
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/
Postat av: Hannis

Och SOM DU sänkte henne! Sötaste lovisa, du var grym, tror J inte slutat gråta ännu! <3

2010-09-15 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0