och så var det måndag igen...

Har haft en jättemysig helg! Förutom en hel massa jobb har jag hunnit med en middagsbjudning, tv-häng och grillpremiär! I fredags kväll kom tessan, fia, timmy och patrik över på lite mat och vin! Himla trevligt och trelitersboxen tömdes rätt så snabbt! Lördagskvällen blev lugn i sällskap med honom jag gillar allra mest. God mat, bra tv och somnandes i soffan - perfektion! Jag är på riktigt världens sämsta lördagssällskap. Det går inte en kväll utan att jag ligger och somnar i soffan! Igår hade vi grillpremiär hemma hos mor och far. Hela familjen var samlad, vilket inte händer allt för ofta! Supermysigt och supergott! Nu ska jag straxt iväg till jobbet och ikväll blir det träningspremiär för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0