Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart

En tråkig måndagseftermiddag. Vardagen har åter landat men vad gör det? Går omkring och ler. Det är lycka jag känner. Lycka över allt gott som finns i mitt liv. En underbar familj, en fantastisk pojkvän och vänner som alltid får mig att skratta. Har haft en helt underbar helg! Guld värd! Helt suverän! Delat den med fantastiska människor som jag aldrig vill ska lämna min sida! Fina, fina vänner. Tjejer som vet hur man har roligt och som jag aldrig får nog utav! Vill fylla kalendern med äventyr med er! Ska göras. Längtar efter sommaren, till uteserveringar, lata dagar i solen och roadtrips till främmande städer! Åh, som jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Jeffe

du är en av mina finaste och närmaste vänner <3 love you

2011-04-04 @ 21:19:07
Postat av: Hanna

Söta du! <3

2011-04-05 @ 11:20:11
URL: http://nussesinfo.blogg.se/ivantanstider
Postat av: Mao

BÄSTA DU! <3

2011-04-05 @ 17:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0