tisdag

Trist känsla när man vaknar och tror att det är fredag men så visar det sig att du är låångt därifrån. Om det ändå vore fredag. Längtar dit av ingen anledning, har ingenting planerat men fredag är alltid fredag. Igår var jag på försäsongens första träning och pumpade upp mina muskler, haha om det ändå vore så väl. Det kan ha varit det lugnaste träningspass jag någonsin genomfört, förutom lite situps och balansbräda stod jag mest still! Snart hoppas jag kunna sätta igång igen, inte för att jag direkt längtar efter att springa i jobbig terräng tre dagar i veckan utan mer för att jag verkligen vill komma i form och våga visa mig i bikini i sommar haha! Tillägnar förmiddagen åt plugg och lite städning! Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0