onsdag

Godkväll. Efter en dag fylld med arbete och lite annat smått och gott sitter jag nu mätt och belåten i soffan och kollar på "vem vet mest" på tv! Får straxt fikabesök, och en bulle ska man väl lyckas klämma i sig? Är och har varit så extremt jävla trött idag, skulle lätt kunna gå och lägga mig för natten nu... men icke! Först en fika, tvätt att ta hand om och matlådor att göra. Jippi! Igår hade vi ett långt möte i sporthallen om kommande säsong, i tre timmar satt vi och disskuterade och pladdrade, och jag sitter fortfarande och gäspar efter den vistelsen. Jepp jepp. Men vad offrar man inte för sina kära? Jag har i alla fall lovat att lära mig alla kombinationer till nästa säsong, haha true story. Gäsp och godnatt nu antar jag! Puss mina fina.   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0