sommarkänsla i april

Den här helgen, hela den här veckan, har varit så jävla välbehövlig för mig. Solen känns behaglig, värmen är underbar och den kärlek jag känner är oslagbar. Rosévin smakar fördjävla bra på en uteservering i solen och att få gråta i armarna på en bror under en håkan-konsert är livsviktigt. Glädjetjut när ifk vinner på hemmaplan och en överraskningsresa till turkiet gör att livet smakar så otroligt gott, trots allt. Att kunna ligga ute i solen i bara bikini i april. Att öppna en flaska champange till frukost i goda vänners sällskap. Bröder som betyder mer än livet. Familj. Skåla i hopp om en ljusare framtid. Att kunna äta middag utomhus. Doften av grillat. Tärningsspel och vinnarinstinkt. Lata dagar i värmen. Att sitta på Trädgårn nattetid och dricka rödvin. Kvällsbesök från stockholm på en måndag. Tryggheten i att kunna somna i famnen hos den man älskar. Möjligheten att få prata ut, om man bara vill. Det är de små sakerna som gör det. Jag gråter fortfarande men jag skrattar också. Det löser sig.



Kommentarer
Postat av: Jeffe

du är så himla vacker!

2011-04-26 @ 11:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0